15 apr. 2009

Impresii de la Timisoara

A trecut si asta si sunt bucuroasa ca pot sa ma mai odihnesc si eu si nu mai urmeaza altul prea repede. Chiar simt nevoia sa iau o pauza. Desi de lucru am inca destule, cu comenzile sunt inca in urma si la fel si cu produsele fengshui, dar daca le iau pe rand sper sa termin cu toate fara sa ma epuizez prea tare.

Cat despre targul de la Timisoara nu stiu ce sa mai spun. A tinut doua zile , a fost un vant groaznic care ne-a daramat la toti tarabele de cateva ori si ne-a dat dureri de cap, dar a fost frumos per ansamblu. A venit lume noua , am atras vizitatori care erau doar in trecere, si ne-am incercat talentul de jongler la workshop :). In rest las pozele sa vorbeasca. Enjoy.










Workshop-uri




Si bineinteles standul meu cu iepurasi si brose de pasti :)




Un comentariu:

AddThis