19 apr. 2011

A fost si Nori incondeiati

Nu prea am chef de povestit, asa ca va spun pe scurt cum a fost la targ.In prima zi a fost inorat si cam trist, lumea nu ne-a vizitat, dar noi nu ne-am lasat descurajati si am pictat oua de gips.

Duminica a fost vremea ceva mai senina, si parca nici frigul ni ne-a intrat asa in oase, sau poate mi s-a parut doar mie asa pentru ca mi-am luat ciorapii cei mai grosi de iarna, dar parca tot am fi vrut sa avem ceva mai multi vizitatori.


Baietii s-au coalizat si s-au pus la sezatoare pentru a combate mai usor plictiseala. Bineinteles ca nu i-am lasat singuri prea mult, asa ca au mai avut si companie feminina din cand in cand.

Cam atat de la targ, dar cum nu imi place sa merg in Timisoara degeaba, am hotarat sa ma rasfat si cu ceva cadouri de pasti. Asa ca mi-am cumparat doua oua strunjite din lemn si trei carnetele Moleskine. Nu ca nu as avea destule caiete, sau ca nu as putea sa imi fac eu unele, dar sper ca daca am dat banii pe ele o sa le si folosesc. Caci imi tot spun ca o sa desenez mai mult, si parca tot nu apuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis