9 mai 2011

Am botezat-o :)

Pe bulinuţa noastra pişpirică o va chema Nina Bulina :D

Si bineinteles ca tot weekendul a fost centrul atentiei. Dupa ce am marsaluit cu biciclistii prin Arad, am mai dat o fuga pana la niste bălţi din jurul Aradului sa culegem trestie si ierburi pentru noul iaz ce i l-am facut lu mami in gradina. Iaz e cam mult spus, dar na, o sa vedeti detalii la urmatorul tutorial ;)
Sa revenim la catelusa, am avut mare noroc ca era somnorasa cand am "rapit-o" Si tot drumul cu masina, de vreo jumate de ora, nu a mârâit si nu s-a agitat deloc. Nu prea i-a placut ei, ca ar fi vrut sa doarma, si masina o cam scutura, dar a fost mult mai cuminte decat ne asteptam.

Ajunsi la gradina s-a mai trezit si a inceput sa zburde in jurul nostru, dar nu ne-a scapat din priviri, si nu ne lasa sa ne indepartam prea mult, asa ca am fugarit-o pana ce a obosit din nou. Cum nu era obisnuita sa doarma singura, saracuta, a inceput sa schelaie usor si sa tremure si in loc sa isi caute loc de dormit a inceput sa se clatine, mai putin si dormea in picioare. Asa ca am luat-o si am intins-o in culcusul pregatit special pentru ea. Nici nu am asezat-o bine ca a si adormit ca un bebeluş.

Duminica bineinteles ca toata atentia i-a apartinut strengaritei. Cand ne-am apropiat primadata de culcusul ei si ne-a auzit venind ne-a intampinat cu un latrat piţigaiat dar hotarat. O sa avem un caine de paza exelent :)
Inca ii mai lipsesc fratiorii, caci in orice moment in care se poate lipi de noi profita de ocazie, asa ca dupa cateva ture de cercetare a zonei revenea mereu la noi intre picoare si se culca pe adidasi. Dar incet se obisnuieste sa fie stapana gradinii si cerceteaza totul cu interes si curiozitatea inocenta a unui puiuţ.

Abia astept sa vina weekendul sa ne jucam din nou cu ea.

Un comentariu:

AddThis