27 feb. 2012

Iarna, iarna, nu pleca !

O fi din cauza ca m-am nascut iarna, sau pur si simplu din dragul de zapada pe care il am de mica, dar parca nu pot sa spun ca mi-a ajuns zapada. Chiar daca anul acesta intradevar am fost in culmea fericirii cand m-am trezit cu zapada de-o palma pe masini si chiar pana la genunchi pealocuri, si totusi parca prea repede s-a topit.

Desi am crezut ca sunt probabil singura care nu s-a saturat de omat, mi s-a demonstrat contrariul cand am ajuns in weekend la parinti si am dezlegat-o pe Nina. Cred ca dihania noastra a fost vulpe polara in alta viata, caci eu nu am mai vazut catelusa ca ea tavalindu-se si balacindu-se in zapada.

Pe langa factorul distractiv, zapada si gerul mai dau si bine in poze, asa ca nu as zice nu la inca o zapadeala macar de vreo saptamana doua :D

In speranta ca nu ma injurati prea tare ma culc si eu cu gandul la iarna frumoasa de care am avut parte pana acum.

2 comentarii:

AddThis