3 nov. 2010

Spicy decoration

Weekend-ul trecut am fost la parinti, iar cand am vazut ce coronita draguta a facut mami din ardei iuti, am rugat-o sa imi faca si mie una. Am profitat de ocazie si i-am facut poze in timp ce mestrea. Astfel a iesit tutorialul urmator, facut in gradina intr-o zi cu soare.

Materiale necesare:
-ardei iute
-ceapa
-usturoi
-foarfeca
-sfoara
Mare lucru nu prea am de spus, se innoada cu sfoara fiecare bucata de ardei iute , ceapa sau usturoi. La capatul la care incepeti lasati o bucata de sfoara de cativa centimetrii neinnodata.

Ordinea o stabiliti dupa cum va place si vi se pare ca da bine

Continuati fara sa va lasati deranjati de privitori ;)

Pana ajungeti la o lungime care va place, sau pana se termina ardeii iuti.

Innodati capetele sforii


Si agatati-l in cui. Cu timpul ardeiul se va usca si o sa aveti o coronita picanta din care puteti ciuguli cate un condiment la nevoie.

2 comentarii:

  1. ooo ce dragut!!!
    ...dar ardeii aia iuti si forma lor dau farmec coronitei!

    foarte fain! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte haiosi ardeii :-) E prima oara cand ii vad sub forma asta

    RăspundețiȘtergere

AddThis