22 nov. 2010

Marea Serbare Culturala de weekend-ul trecut

Sambata ne-am prezentat si noi la Casa Tineretului in Timisoara, ne-am aranjat standul si am asteptat sa vina lumea.

Dupa cum se vede prea multi nu s-au inghesuit, dar cum nu am avut asteptari prea ridicate nu m-am necajit prea rau. Oricum scopul principal pentru care am mers la Timisoara a fost sa ma tund. Si de freza sunt foarte multumita :D


Un alt lucru bun a fost ca am putut testa reactiile la balsamurile de buze, carora le-am inbunatatit reteta, iar acum se pot purta in buzunar fara probleme :D. Mai trebuie doar sa gasesc un printshop la care sa imi scot etichetele. Momentan am improvizat si le-am scos noi pe autocolant la imprimanta, dar nu sunt multumita deloc de varianta asta, caci am impresia ca nu o sa reziste in timp.

Si, bineinteles, ca la orice targ, descoperi oameni noi care fac chestii minunate. Printre lucrurile faine de la targul asta e Junkiethecat care face mobilier din carton pentru pisici.

In rest am socializat si noi cu lumea, si am regretat ca nu mi-am luat cu mine macar o carte. La urmatorul targ o sa merg pregatita



3 comentarii:

  1. Ce frumos era standul tau! Pacat ca nu a venit multa lume, poate pentru ca si locatia era cam izolata sau oamenii inca sint cam habarnisti cand e vorba de handmade. Dar se dau ei pe brazda in curand, sigur! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ca si locatie e bine sa expui undeva unde se "impiedica" lumea de tine. In rest cred ca si momentul nu e cel mai potrivit, lumea strange bani pt sarbatori, asa ca asteptam cu totii craciunul sa se cumpere cadouri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. s-o porti sanatoasa (noua freza)! unde te tunzi in timi?
    nu stiam ca faci si balsamuri acum- pentru etichete, ai putea incerca la printpress, eu m-am interesat pentru o clienta de-a mea si pot face etichete autocolante pe un fel de material PVC- plasticat, probabil mai rezistent decat hartia simpla.
    Au site printpress.ro, ii poti suna si sunt acolo peste drum de Papillon.

    Spor!

    cu prietenie,
    Ralu
    proprietar Casa cu cadouri

    RăspundețiȘtergere

AddThis