27 ian. 2009

Politicean care stie sa scrie

Si inca cum.
Am dat azi peste blogul lui Varujan Pambuccian . E primul politician care scrie aproape la fel de fain ca Razvan Exarhu :D, si scrie pe intelesul meu lucrui politice , care in mod normal nu ma interesaza, pentru ca nu am rabdare sa ii aud pe toti ingamfatii cum se dau care mai de care mai rotund cu un vocabular de nu te poti concentra sa ii asculti ca te apuca durerile de cap. Na in orice caz eu mi-am gasit lectura de la servici.

Inca ma uimeste posta romana. Nu reusesc sa pricep nici in ruptul capului de ce pretul transportului unui colet pana in Germania e aproape dublu fata de pretul aceluias colet pana in SUA. Daca se gaseste pe undeva o minte luminata care poate sa imi explice si mie as fi tare recunoscatoare :))

A si pe final am gasit un clip interesant despre iluzia optica de apa care sfideaza gravitatia cu ajutorul luminilor stroboscopice. Tare mi-ar placea sa vad asa ceva in realitate.

Levitating Water - Celebrity bloopers here

Un comentariu:

  1. Citeste aia despre construit echipa:-D Fuarte duce acrisor este!
    L-am gasit si eu acum o vreme.

    RăspundețiȘtergere

AddThis