13 mar. 2009

Impresii de la targ

Intr-un final am ajuns si eu acasa. Dupa un week-end stresant am avut o saptamana obositoare cu o calatorie de 3 zile in interes de servici prin toata germania. Asa ca ma bucur ca reusesc in final sa pun poze ge la Fair Maiden.

A fost la fel de fain ca primadata, imi place mult subsolul acela magic :), au fost mai multi de data asta, si eu am avut mai multe de vanzare, ceea ce s-a dovedit a fi o strategie buna.







Au fost workshop-uri de pictat esarfe,



De cantat la tot felul de instrumente africane, printre care didjeridu,tobe,clopotei si o broasca de lemn, aia a fost preferata mea :D. La inceput lumea a fost mai timida, dar incetut au primit curaj si s-a creat o atmosfera foarte placuta. Chiar si Marius a batut la tobe.





Iar la final a fost si o prezentare de moda cu haine si accesoriile participantilor.





Chiar daca a fost stresant si obositor pentru mine, eu m-am simtit bine, sper ca si voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis