22 dec. 2009

Pana la Cluj si inapoi

Am plecat pana la urma viner dis de dimineata, impreuna cu Andreea de la Mu-sai Origami, cu trenul catre Cluj.
Peisajul a fost mirific, tot drumul am vazut doar albul zapezii sclipind afara.





Ajunse in Cluj am aranjat taraba iar spre seara mai facut cateva poze cu atractiile turistice. A doua zi am savurat din plin stratul mare de zapada "a la Cluj"




Despre targ nu vreau sa intru prea mult in detalii, ca ar fi cam trist :P.
Asa ca o sa va arat poze facute in bastionul croitorilor, care e renovat si arata intr-adevar superb.






Drumul inapoi a fost mai lung decat era prevazut, caci am luat trenul spre Timisoara fara sa verific daca trece prin Arad, si , bineinteles ca nu a trecut. Asa ca am ajuns in Timisoara si a trebuit sa ma trambalesc cu tot bagajul in alt tren pana la Arad. nu degeaba se zice "unde nu-i cap vai de picioare"

Dar oricum a fost frumos, si cel mai frumos a fost ca a fost iarna cu adevarat.



Un comentariu:

AddThis