29 dec. 2010

frosty glass

Materiale necesare:
-pahar sau vaza de sticla
- agent de satinare a sticlei "Frost Design" de la Hobby Line
-hartie autocolanta
-creion
-forfecuta ascutita
-burete

Incepeti sa desenati pe hartia autocolanta modelul pe care il doriti, daca nu va place sa desenati se poate printa la imprimanta. Modele veti gasi garantat destule :)

Pentru ca am vrut sa fac un model simetric am inceput sa decupez doar jumatate din modelul final. Important e sa tineti cont ca nu trebuie decupat modelul desenat ci negativul, asa ca atentie mare. Stiu ca la gradinita am invatat invers, din cauza asta am stricat si eu modelul la prima incercare, asa ca e nevoie de atentie mare !!

Apoi am pliat hartia pe mijloc si am desenat prin sablonul decupat anterior modelul in oglinda.

Astfel nu aveti riscul sa iasa asimetric. Bine, daca va printati modelul puteti sa sariti peste pasul asta.

Dupa ce ati decupat totul puteti lipi autocolantul cu grija de pahar. Atentie sa nu faca cute si sa nu se lipeasca aiurea.

Cu un buretel incepeti sa tamponati peste sablon culoarea. Daca depasiti marginile stergeti cu buretele umed.

Dupa ce totul arata a fi omogen colorat puteti dezlipi autocolantul cu atentie. Culoarea pe care am folosit-o eu e fixata abia dupa ce a fost uscata in cuptor, asa ca am profitat si am mai curatat micile greseli inainte de coacere. Imi ramane maine doar sa bag vaza la parjolit si o sa am cu ce impodobi masa de revelion :).



An Nou fericit si plin de creativitate va urez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis