11 mar. 2011

A fost si Artboutique V

Cu o super mega mare intarziere va prezint si pozele de la targul Artboutique V din Sibiu. Aici le gasiti pe toate.

Ce mi-a placut mult la targul acesta a fost varietatea de mestesugari prezenta si calitatea produselor expuse.


E un targ la care m-am rasfatat si eu cu cadouri pentru mine, asa de 8 Martie sa zicem :D. Mi-am luat turta dulce, miere si cel mai superb bol de lemn sculptat pe care l-am vazut pana acum. Bolul e strunjit de Jancsó Tamás care din pacate nu are un site de prezentare pe care sa puteti admira ce face. Asa ca eu va arat cu ce ma mandresc eu ca fiind al meu :D


Iar saptamana asta am facut o pauza bine meritata cu dormit muuuuult de tot. Sper sa imi revin in curand din oboseala asta de targuri. Pana atunci va urez weekend placut.

3 comentarii:

  1. Ce fumos e bolul, Arabela!
    Pacat ca nu ai pus o poza si cu standul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. E absolut splendid bolul, si a fost un adevarat chilipir.

    Standul meu e cam la fel in ultima perioada, asa ca nu m-am mai agitat sa faca poze noi ;) Dar promit ca la urmatorul targ sa nu il neglijez :)

    RăspundețiȘtergere

AddThis