10 nov. 2011

Cum sa refolosim cutiile

Materiale necesare:
-cutie
-cutter
-foarfeca
-creion
-rigla
-adeziv

Eu m-am hotarat sa refolosesc o cutie de la un prelungitor, asa ca, fiind lunga si ingusta, m-am gandit sa fac doua cutii dragalase din ea. Am inceput sa masor mijlocul cutii si sa il marchez cu creionul.Am taiat apoi cutia in doua de-a lungul liniei trasate.


Am desfacut cu grija cutia de-a lungul lipiturii laterale, si am desenat in capatul taiat formele canturilor cutii originale.

Cu foarfeca am decupat marginile si am obtinut astfel forma unei cutii.

Am pliat-o cu partea imprimata in interiopr si am lipit-o de-a lungul marginii de care a fost lipita initial.

Acum se pot inchide lateralele si avem o cutie maro simpla si reciclata pe care ne ramane doar sa o decoram dupa bunul plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis