11 mar. 2012

Cum sa iti faci un semn de carte pufos

Pentru că am rămas cu gândul la un semn de carte în urma şezătorii avute împreună cu Alina , m-am gandit să vă arat ce am învătat de la ea, şi cu ocazia asta să imi fac si eu semnul de carte dorit.

Materiale necesare:
-fetru
-panglică
-foarfecă
-ac şi aţă
-ace cu gămălie
-vatelină
-hârtie şi creion

Desenaţi un norişor pe o foaie de hartie si decupati-l creându-vă astfel un şablon.


Prindeţi şablonul de fetru cu ace cu gămălie.

Decupaţi din fetrul inchis la culoare două bucăţi egale şi din fetrul alb o bucată mai mică.

Brodaţi un fulg de zăpadă sau orice doriţi pe norişorul alb şi coaseţi-l de norişorul albastru.

Apoi coaseţi norul albastru de fundalul negru. In această etapă prindeţi panglica între cele două straturi de fetru şi coasteţi cu atenţie ca panglica să fie dreaptă. Dacă vă place norişorul pufos puteţi să îl umpleţi cu vatelină înainte de a termina de cusut de jurîmprejur.

Iar acum vă rămâne doar să vă faceţi puţin timp pentru citit, ca să vă puteţi bucura de semnul de carte pufos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis