24 iun. 2013

Amintiri de la Street Delivery Timisoara


Si anul acesta, ca in fiecare an, am incercat sa fac cumva sa imi petrec macar o zi la Street Delivery in Timisoara.
Anul asta am iubit gazonul pus pe strada, caci ne-a imbiat la relaxare si a mirosit a păşune. A schimbat total aerul din centrul Timisorii. Mi-ar place sa existe astfel de strazi prin oraşe, macar cele pietonale.

 

Am admirat deasemenea frumoasele biciclete personalizate de Bicicleteme. Asa detalii ar trebui sa aibe si bicicleta visurilor mele (hmm, stati să imi revin din visare)
Mi-am dorit tare sa il vad pe Doru Dumitrescu la munca, dar cumva nu am avut noroc sa prind momentul in care mestereste.

 In schimb ne-am distrat de minune cu un Hacky Sack al unor baieti simpatici ce ne-au primit la joaca cu ei.
Marius a necajit-o pe Miruna distrăgând atenţia lui Schatzi care trebui să se ocupe de vânzări şi nu să vagabondească cu noi.
Eu m-am bucurat sa revad Timişoara si persoanele faine ale Timisorii,  pe care le intalnesc destul de rar de cand au apus vremurile gloriase ale targurilor de handmade.


Sper ca şi la anul sa fie cel puţin la fel de fain, aşa că aştept cu nerabdare urmatoarea ediţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis