26 nov. 2014

Spion in vizuina Hanaletters

Cine nu a auzit încă de Hanaletters ar trebui să dea prima dată o tură virtuală prin magazinul cochet şi jucăus de bijuterii din fetru, cusute cu migală de Alina Bunaciu. Vă aştept si promit să nu încep povestea fără voi. Deci nu vă grăbiţi şi savuraţi-l.


Acum, după ce v-aţi desfătat ochii cu broşe în mii de culori, alese cu atât de multă dibacie o să vă întrebaţi desigur de unde îşi găseşte Alina inspiraţia şi cum poate să facă aşa lucruri frumoase şi migăloase. O să încerc să răspund şi să trag deoparte cortina în spatele căreia stă ascunsă artista noastră arădeana.



Cu ocazia unui fotoshooting cu reflectoare şi tot tacâmul am putut să mă simt şi eu puţin ca Alice în ţara minunilor şi să trag cu ochiul după perdeluţa Anticariatului din Arad. Aici stă pitiă Alina. Pierdută în lumea ei, înconjurata de fetru şi aţe în mii de culori, de cărti, felicitări şi jucării vechi, ascunsă de ochii curioşi ai celor ce caută întelepciune printre cărti vechi, ea stă zi de zi şi coase povesti închipuite cu fetiţe, animăluţe şi flori multicolore.


Chiar dacă am avut prilejul să îi vizitez atelierul de câteva ori până acum, tot nu am apucat să îl studiez amănunţit, şi oricât l-aş studia tot am rămas cu impresia că mai sunt multe detalii ce mi-au scăpat până acum. În momentul în care vorbea de lumina insuficientă pentru poze din lumea ei minunată, am stiut că acum pot să profit de ocazia ivită şi, cu reflectoarele în spinare, am cotropit-o şi i-am furat imaginile de mai jos pentru a le studia în linişte de câte ori simt nevoia să ma pierd cu gândul la poveşti colorate. 

Am luat sub lupă /obiectiv fiecare colţişor de poveste din împărăţia ei şi nu am lăsat nimc nepozat.
Ca să nu îşi piardă inspiraţia, Alina adună în jurul ei jucării, felicitări vechi, poze, file de ziar, cărţi  şi sute de alte mărunţişuri pe care ţi-e mai mare dragul să le descoperi.


Fiecare colţişor e plin de bucurie, împodobit, cu grijă la detalii, într-un mod jucăuş şi foarte personal.


Nu lipsesc de pe nici un perete doamnele si domniţele ..


.... fetele şi fetiţele....


... florile şi animăluţele ...


.. desenele, pozele, ilustraţiile ...


....şi bineînţeles jucăriile.


Aici te simţi scufundat într-o lume ludică al unui copil ce a crescut fără voia lui şi care nu are de gând să ascundă că poartă un suflet de copil captiv în trupul unui adult. Un fel de Peter Pan feminin dacă vreţi :)


Ameţită cum sunt, bineînţeles că am rămas fără baterie în focul acţiunii, dar noroc cu forţele unite a prietenilor noştrii iubitori, pe care i-am convins să ne aducă bateria de rezervă uitată acasă, astfel încât să nu plec până nu am surprins fiecare poveste nepovestită din colţişorul ăsta minunat de lume.


Fire timidă, Alina nu prea iese din vizuina ei, deci dacă vreţi să îi faceţi o vizită să nu vă miraţi dacă găsiţi un copil mare şi speriat care nu ştie ce să zică şi se fisticeşte uşor stânjenită de situaţia neasteptată în care se află. Nu i-o luaţi în nume de rău, nu o face intenţionat e doar ruşinoasă din fire, mai tare chiar decât mine, iar dacă nu vă sperie puţină timiditate şi reuşiţi să intraţi în vorba cu ea o să descoperiţi un copil vesel şi optimist care ştie să se bucure de viaţă făcand în fiecare zi ceea ce iubeşte cel mai mult - cusutul de poveşti

2 comentarii:

  1. Felicitari fetelor! :) Alina ai un atelier minunat! E un taram al povestilor, jucaus si plin de culori vesele. Exact ce e nevoie pe lumea aceasta - de cate un coltisor optimist care sa-ti faca ochii si sufletul sa zambeasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare!! Un articol minunat, ma bucur ca ti-am descoperit blogul.

    RăspundețiȘtergere

AddThis