21 feb. 2009

Fimo, fimo si iar fimo

De imi iese deja pe ochi :))
Am facut 60 de perechi de cercei si 12 lantisoare de fimo, am lucrat de dimineata pana seara, si ieri si azi, l-am pus si pe Marius la treaba si am lucrat ca maniacii, asa inainte de martisor. In zilele urmatoare o sa le pun pe breslo si sper sa vand cat mai multe :). Margelele de fimo erau deja facute, ca de fapt de aia m-am saturat asa, pentru ca nu e deloc creativ sa lipesti si sa strangi cu clestele zeci de cercei, dar asta e din pacate nu am un chinez batran care sa faca treaba asta in locul meu asa ca nu am decat sa ma chinui singura ;). Si inca am noroc cu Marius ca fara el mai lucram inca vreo doua zile.

Stiu ca predomina cerceii roz, dar cred ca m-a luat valul cu gugulugu valentines si martisor si am pierdut viziunea de ansamblu. Oricum daca va place vre-un model si vreti alte culori, va stau la dispozitie. Desi as prefera sa fac vreo saptamana pauza de fimo :)). Eh dar cum sunt tanara si am nevoie de bani nu prea imi permit sa fac mofturi asa ca bombardati-ma cu comenzi ;P.

Aici sunt pozele cu recolta de primavara.




3 comentarii:

AddThis