13 feb. 2009

New marţişor buttons



Ok, se pare că năstureii acestia vor deveni marţişoare.
Am găsit şi ace de siguranţă suficient de mici, sper să il conving pe prietenul meu sa mă ajute la cusut ca altfel nu stiu dacă termin pană la 1 martie :P .
Daca nu vor avea succes ca marţişor le voi vinde ca broşe. De unele nu sunt chiar mulţumită cum au ieşit aşa că o sa mai fie colorate probabil, să vedem.


PS: Dacă vrea cineva să cumpere , le ofer la 5 lei bucata, se pot folosi ca nasturi sau ca broşă :)

4 comentarii:

  1. As vreau eu furnica, si elefantzelul ( pe care il mai poti colora ^_^ ). Si daca mai faci, desene in genul fluturelui de pe cartea de vizita mi-ar place :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur ca da, :) , mai vorbim pe messenger ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu Stefa o sa iti fur cateva cand vin in Rumanien. Prin aprilie anticipez eu. Ce mai ma intorc cu brose pline de matze orgolioase, catei lungi si supercorcodrili! Yes!

    RăspundețiȘtergere

AddThis