9 nov. 2009

Colectia de iarna din pasla / partea a 2-a

Am reusit in sfarsit sa fac poze la toate colierele cu flori de pasla si sa le postez pe Etsy. A cam durat ceva vreme si mi-a consumat destul de mult din "timpul liber", care era de fapt destinat lucrului manual, asa ca acum trebuie sa ma pun serios pe treaba. Mai am mai putin de o luna pana ce intru in febra targurilor de sarbatori, si ma simt cam lipsita de inspiratie. Sper sa imi revin rapid dupa ce termin cu ordinea si curatenia prin casa.







7 comentarii:

  1. ce frumoase si delicate si dulci sunt...
    sa mai faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe breslo cand le pui? am nevoie de ala cu roz si verde pt o lista :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. merci, ma bucur ca va plac. Sper sa apuc sa ma ocup si de breslo cat de curand. Asa ca stay tuned ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase..si originale...recunosc ca nu am mai vazut pana acum asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt tare dragute...imi plac la nebunie. se pot cumpara?
    cum? de unde si la ce pret..?

    RăspundețiȘtergere
  6. Colierele se gasesc de cumparat aici: http://www.breslo.ro/Shop/arabela/Fetru_6327 si aici: http://junkcuisine.ro/index.php/necklaces.html?manufacturer=38

    RăspundețiȘtergere

AddThis