17 nov. 2009

Muncim, muncim

Tot week-end-ul am harnicit si am pregatit pasla pentru targurile de sarbatori.
Sambata si duminca o sa va astept sa vedeti noile produse la care lucrez de zori.
Am pus cateva poze cu materialele, ca indiciu, ca sa va tin in suspans in continuare si sa va atrag sa veniti la Scartz ;P





Si asa de amintire, va mai arat o poza cu mana lui Marius dupa vreo 8 ore de blocioreala cu apa fierbinte si sapun de casa. Dupa ce am terminat de impaslit si i-am vazut mainile m-am cam speriat, erau crete si pe exterior nu numai in palma, eu asa creata nu cred ca am fost vreodata :P.

2 comentarii:

  1. Cate bilute ai facut? Cat timp ti-a luat si cata cantitate de lana ai folosit?
    Stiu..am multe intrebari..insa imi plac la nebunie bilutele de lana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buan Alinutza , ma bucur ca iti plac bilutele de lana. Din pacate la intrebarile tale nu am raspuns, cum probabil ei vazut operatiunea asta de impaslire a fost in 2009 si ca urmare nu mai am habar cate si cum au fost. Stiu doar ca au fost muuuuulte, si mai am si acum din ele :)

    RăspundețiȘtergere

AddThis