29 iun. 2010

Lomo & targul i love handmade

In sfarsit am reusit sa obtin poza facuta de mine la Street Delivery cu aparatul Lomo cu obiectiv fisheye. Foarte dragut aparatul, mi-ar fi placut sa il castig :D, dar oricum ma bucur ca am apucat sa fac si eu o poza macar.


In weekend, mai precis in zilele de 3 si 4 iulie, o sa fiu la Bucuresti, la Palatul Sutu, si o sa imi expun, probabil foarte improvizat, marfa. Spun foarte improvizat, pentru ca o sa merg fara Marius, deci trebuie sa reduc la minim bagajele. Lucru greu de imiganat momentan, caci sunt genul la care ii place sa mearga in excursie cu jumatate de apartament cu betigasele parfumate incluse. Dar trebuie sa fiu optimista si sa ma gandesc ca ma descurc eu cumva, nu prea am de ales :).

6 comentarii:

  1. "sunt genul la care ii place sa mearga in excursie cu jumatate de apartament cu betigasele parfumate incluse". Ha, ha genial spus :D
    Iti doresc drum bun si la cat mai multe vanzari :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, si problema e ca nu am exagerat prea tare :))

    Merci mult de urari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain ca vii la targ! Nu cred ca am mai comentat pe la tine si nici pe viu nu cred ca ne-am mai intalnit la targuri, dar abia astept sa iti vad creatiile pe viu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Drum bun si sa vinzi tot! :D
    Take care!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci de urari, si eu de abia astept sa vad pe cine o sa mai cunosc :)

    Eu chiar azi o sa mananc cirese :D ca am fost la piata ;;)

    RăspundețiȘtergere

AddThis