24 feb. 2010

Botosei de la mami and more...

Mai prin iarna am gasit un tutorial foarte fain de crosetat botosei aici. Ca urmare a primit si mami ceva de lucru peste iarna ca sa nu se plictiseasca. A avut ceva batai de cap cu tutorialul in engleza si ca urmare prima pereche a iesit mai putin reusita, dar nu s-a lasat si a mai imbunatatit pana a ajuns la a treia incercare, care mie imi place mai mult decat originalul. Poate e si un pic de subiectivism la mijloc, ca pana la urma sunt facuti de mami mea, deci sa nu aud pe careva ca baga de vina.





Astazi s-a publicat un interviu cu mine pe blogul Peltic Handmade daca aveti rabdare puteti sa il cititi.

Alte stiri pe care tot uit sa le impartasesc cu lumea sunt ca am inceput colaborarea cu JunkCuisine, pe site-ul carora puteti sa gasiti alaturi de produsele mele tot felul de produse urbane.

2 comentarii:

AddThis