21 feb. 2010

Cum a fost la Troc Adhoc...

... si ce boarfe am mai adunat :P

Din pacate a fost o zi cam ploiasa si ca urmare targul a ramas destul de restrans. Oricum eu m-am simtit bine si m-am ales cu o gramada de boarfe noi, cum se vede si in poze. Lumea a stat la povesti, a socializat, a negociat si a baut ceai ca sa se incalzeasca. Unii au cedat mai repede frigului si au plecat, altii au rezistat eroic pana la final. Printre ultimii ne-am numarat si noi, asa ca am reusit pana la urma sa scap de aproape toate lucrurile pe care le-am adus cu noi, mai putin niste casete Video a lui Marius, despre cum sa iti renovezi usi si scari. Dar cred ca e doar din cauza ca "tineretul din ziua de azi" se uita la casete ca la obiecte de muzeu :P. Asta e, imbatranim, am mai prins perioada cu casetele video care erau la mare cautare si de aceea foarte valoroase :))




M-am ales cu carti, muzica, bijuterii si haine, obiecte decorative si o cana foarte draguta, dar cel mai mult cred ca imi place gangania de laViki. Am deja un plan secret si sper ca pe viitor sa reusesc sa il pun in practica si sa folosesc gandacelul, nu doar sa il adaug la colectia de ganganii, crengute sau pietre adunate din simplul motiv ca sunt frumoase. Nu de alta da am tot mai multe cutii si cutiute pline cu astfel de chestii si nu ma lasa inima sa ma despart de ele ;)





2 comentarii:

  1. gand la gand cu bucurie :)
    am scris un post pe blogul meu cu acelasi titlu :)
    acum ca am vazut mai multe poze, o sa adaug link si spre aici...

    p.s. draguta gangania :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragutul de el, ce aripioare colorate are...

    RăspundețiȘtergere

AddThis