31 aug. 2010

Am castigat din nou

Si iar datorita contului de DeviantArt. Desi il folosesc tot mai rar pentru postari, imi place totusi sa imi pierd timpul citind jurnale si admirand galerii. Asa ca in momentul in care am gasit kiriban-ul lui *kerinewton am inceput sa stau la pândă pe etsy pentru a fi a 800-a persoana care adauga ParAmourDesign la favorite. Si am avut noroc intr-o sambata. Chiar dupa ce m-am trezit m-am pus la comp cu ochii inca lipiciosi si nu mi-a venit sa cred ca sunt asa norocoasa :)


Desi am avut emotii ca se poate rataci, coletul a ajuns totusi cu bine, si acum ma bucur de el. Sunt incantata de model, mi-a placut de cand l-am vazut asa ca ocazia asta a fost bine venita.

Si cel mai incantata cred ca am fost de cum era ambalat, cu gust si cu grija pentru detalii, ca un adevarat cadou. M-am simtit ca si cum ar fi ziua mea :)

PS: Am observat ca magazinul s-a inchis pe etsy dar se pare ca bratara se gaseste acum aici de cumparat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis