21 iul. 2010

Tutorial evantai paleta

Pentru că e prea cald, şi aerul condiţionat imi dă dureri de cap, m-am gândit să facem azi un evantai de carton.

Materiale necesare:
-carton
-hârtie
-creion
-beţigaş de la îngheţată pe băţ
-foarfecă
-lipici de hârtie



Din carton decupaţi două bucăţi identice într-o forma dorita. Eu am ales una simpla de balon dar se poate face şi în formă de inimioară, steluţă sau animale (mai rotunde preferabil căci vrem totuşi să ne răcorim).


Lipiţi acum beţigaşul de unul din cartoane, apoi lipiţi şi celălalt carton peste. Eu am descoperit că am ales un carton cam subţire aşa că am mai decupat 2 bucaţi de carton şi le-am lipit de o parte şi de alta pentru a da stabilitate evantaiului. Vă recomand sa fiţi atenţi la suprapuneri, şi daca nu sunt suprapuse perfect cartoanele să mai taiaţi puţin din straturile care ies in afara.


Pe materialul care doriţi să îl folosiţi pentru decorare desenaţi acum forma evantaiului. Eu am folosit hârtie de împachetat dar se poate folosi şi un material textil de exemplu.


Decupaţi una din parţi exact de-a lungul desenului, iar cealaltă parte o decupati cu 1,5-2 cm mai mare decat desenul. Partea mai mare va fi taiata ca in imaginea de jos cam din 3 in 3 cm. Cu cât sunt mai mici segmentele cu atat mai bine o să puteţi lipi totul de-a lungul curburii. Să fiţi atenţi să nu tăiaţi până la line, căci partea care trebuie sa acopere cantul cartonului trebuie să rămâna intactă.


Acum lipiţi partea cealaltă, cea care a fost decupată exact cât evantaiului şi veţi avea un evantai fara cusur. Dupa ce s-a uscat bine puteţi savura din plin răcoarea facută cu el.


Dacă v-am inspirat şi v-a placut tutorialul m-aş bucura să imi arataţi ce aţi creat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis