22 sept. 2010

ghirlanda cu buline

Pentru cine nu are stante in forma de fluturi, si vrea totusi sa isi decoreze putin casuta m-am gandit la un tutorial rapid, simplu si de efect.

Materiale necesare:
- hartie, stofa, fetru , etc
- foarfeca
- masina de cusut
- pahare, sticlute etc, pe post de sablon


Pe materialele alese desenati cercuri de diferite dimensiuni cu ajutorul sticlutelor de parfum, capacelor de deodorant, paharelor sau orice gasiti la indemana.

Decupati-le pe toate si aranjati-le in grupuri ca sa vedeti care urmeaza sa fie cusute impreuna. Va recomand sa luati un cerc mare si doua mici pe care sa le atasati de ambele parti in asa fel incat ghirlanda sa fie frumoasa fata-verso. Bineinteles ca eu mi-am dat seama de asta numa dupa ce am terminat ;)

Cercurile aranjate anterior vor fi cusute cu masina iar cand treceti de ele coaseti linistit mai departe o bucata de cativa centrimetrii, apoi adaugati urmatoarele cerculete.

Daca vreti sa faceti mai multe le puteti folosi chiar si pe post de despartitor de camera sau ca si decoratiune deasupra patutului de copil. Nu va ramane decat sa fiti creativi si sa va puneti pe decorat.

Un comentariu:

  1. ca de obicei, niste lucruri f faine. si f simple de facut, numai bunavointa sa ai (respectiv sa am). tare imi plac tutorialele tale. par asa de la indemana si sunt lucruri utile si dragute pe care chiar vreau sa le fac. o sa-ti dau de stire cand si reusesc :)

    RăspundețiȘtergere

AddThis