8 sept. 2010

Primul sapun natural

In weekend am reusit sa fac in sfarsit primul meu sapun natural. L-am facut cu tehnica saponificarii la rece. Am incercat sa il fac cat mai benefic pentru piele asa ca am folosit ceai de musetel si galbenele in loc de apa. Am adaugat ceara de albine, propolis si argila in compozitie si am parfumat totul cu uleiuri esentiale de musetel, galbenele si tea tree. Acum singura problema e ca trebuie sa astept vreo luna pana il pot folosi. Of si nu am stat bine cu rabdarea niciodata

Din pacate nu am prea multe poze de la productie, caci am fost prea concentrata la soda caustica. Promit insa sa fac mai multe la tura viitoare. Binenteles ca mi sa facut pofta sa incerc mai multe tipuri de sapun. Am in plan unul de cafea si unul de rosii, da sa vedem pana ma apuc s-ar putea sa ma mai razgandesc.

4 comentarii:

  1. Felicitari din suflet!

    Ma intreb insa daca nu faci o confuzie intre uleiurile esentiale si vegetale. Cel de musetel si galbenele nu as crede ca sunt esentiale...sau ma insel?

    RăspundețiȘtergere
  2. si se poate folosi si mixerul? Nu e indicat blenderul stick?

    Uitasem sa intreb: cum ai obtinut verdele de la a doua sarja de sapun?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut , bine ai venit :)

    Uleiurile de musetel si galbenele nu stunt esentiale, intr-adevar, dar cei de la magazinul naturist mi le-au vandut ca atare , si pana ce m-am desmeticit si eu a durat ceva.

    Cu blenderul merge mai repede, dar cum eu nu am avut am improvizat. De fapt se poate amesteca si de mana, dar nici nu vreau sa stiu cat dureaza, ca la mine a durat si asa destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Verdele l-am obtinut cu spanac, orange cu suc de rosii si boia :D

    RăspundețiȘtergere

AddThis