9 sept. 2010

Plicuri creative in 4 pasi

Materiale necesare:
-hartie
-foarfeca/cutter
-rigla
-creion/pix
-masina de cusut/ac si ata
-stampile, autocolante, fundite, buburuze, etc

1. Masurat

Cu rigla masurati ori doua bucati identice de hartie , ori o bucata cu lungimea dubla care se va impatura ulterior. Trasati cu un creion toate liniile.

2. Taiat
Cu foarfeca sau cutterul taiati hartia de-a lungul liniilor trasate in pasul anterior.


3. Cusut

Daca aveti masina de cusut e foarte simplu, folositi o ata putin mai groasa si faceti o cusutura decorativa sau una simpla,dupa preferinte, pe 3 laturi ale hartiei. Pentru cei fara masina de cusut e mai complicat, dar cu putina rabdare si atentie se poate coase si de mana.

4.Decorat
Acum ca aveti un plic simplu nu va ramane decat sa il decorati cu ce gasiti prin casa. Puteti da frau liber creativitatii si folosi cam orice de la stampile, autocolante, bucati de stofa, frunze uscate (ca tot vine toamna), sclipici, fundite, buburuze etc.


Bineinteles ca tehnica se preteaza de minune la reciclarea revistelor sau hartiilor de ambalaj. Asa ca aveti o varianta de a ambala produsele voastre intr-un mod ecologic, creativ si ieftin in acelasi timp.

4 comentarii:

  1. Ce ai spune daca ti-as propune sa imi faci si mie astfel de plicuri. Ador hartia reciclata..contracost, evident :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau dar trebuie sa te refuz. Din pacate nu am timp si nici o masina care sa functioneze cat de cat in parametrii normali, de multe ori am impresia ca ma uraste si face orice ca sa ma enerveze :P. Dar iti recomand calduros sa incerci singura sa iti faci, ca nu e complicat deloc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arabela, ma tem ca nici sosetele nu sunt in stare sa le cos :))

    Te pup,

    L

    RăspundețiȘtergere
  4. ai niste idei geniale !!

    merci mult pentru sfaturi si rabdare de a ni le arata !

    De asemenea daca esti interesata origanizez un giveawzy pe blogul meu. http://sandrashop08.blogspot.com/2011/02/dupa-cum-am-promis-am-revenit-cu.html

    Pupici ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

AddThis